Patrola dada
Madame Rouge požádá o pomoc Doom Patrol poté, co se dozví o své nepříjemné minulosti. Zatímco se zbytek týmu snaží proniknout k cíli, Rita zůstává v pozadí a objevuje překvapivé spojení se svým tajemným přítelem.