Co byste dělali, kdyby byl vyhlášen stav nouze, a váš partner vás téhož dne opustil? Marta a Nuria jsou kamarádky, které jsou nečekaně nuceny žít uprostřed pandemie spolu. Romantická komedie, v níž přátelství překoná všechny vaše představy.