Klec může být nejen fyzickým, ale také mentálním nebo emocionálním místem. Hlavní hrdinka tohoto příběhu, která během celosvětové pandemie skončí uvězněna ve svém domově, bude muset zjistit, v jaké z těchto klecí se ocitla.