Konec demokracie
Diane, Liz a Ri'Chard vymýšlejí s Neilem Grossem strategii, jak mu pomoci vyplatit Demokratickou stranu. Jay přivede Carmen do Kolektivu, aby mu pomohla získat informace od bělošského rasisty. Diane a Kurt bojují s problémy ve vztahu.