Konec Ginni
Ri'Chard, Diane a Elsbeth Tascioni jsou najati, aby vyjednali zvláštní předmanželskou smlouvu pro pár, který chce spravedlivou náhradu za porod. Problém však nastane, když nenarozené dítě dostane svého vlastního právníka.