Konec Elie Golda
Soud s Eli Goldem je v plném proudu a Marissa Goldová je členkou jeho právního týmu. Liz a Ri'chard se snaží upevnit svůj pracovní vztah, což vede k překvapivému odhalení Ri'chardovy minulosti.