Přátelství Davea a Bennyho vzkvétá zvláštním a nečekaným způsobem a vede je ke konfrontaci s otázkami privilegií, rasy, sexuality a dermatologie. Mezitím se prohlubuje Mikeova izolace a náhodné setkání osvětlí kořeny jeho hněvu.