Večeře v Dundee
Logan se po návratu do rodného Dundee ve Skotsku zamýšlí nad svou minulostí a budoucností. Shiv osnuje spiknutí s cílem odstranit Rheu. Kendall se zamiluje do herečky a Greg dostane ultimátum od svého dědečka.