Vaulter
Roman a Kendall provádějí "rutinní kontrolu" nové mediální značky Vaulter. Connor a Willa pořádají večírek u příležitosti svého návratu do New Yorku. Shiv zasvěcuje Toma do otázek týkajících se její budoucnosti ve Waystaru a v Gilově kampani.