Bílá hora
S pomocí přátel staví čilý milovník přírody srub v odlehlém regionu White Mountain na Aljašce. Tým musí pracovat ve sněhu, větru a spoustě bláta, aby dovezl materiál a postavil dokonalý srub za pouhých sedm dní.