John Real hodlá opustit město a začít život mimo civilizační sítě na ostrově Isla Mujeres v Mexiku. Najme si Richarta Sowu a jeho syna Edena, aby postavili ekologický a soukromý, plovoucí ostrov, vytvořený z plastových lahví.