Stavby bez rozvodných sítí: Větrná hora
Průvodce na sněhovém voze a jeho žena staví dům pro hosty mimo civilizační sítě v horách Wyomingu, s malým krámkem a garáží. Během stavby čelí tým problémům jako závěje nebo návštěva čtyřnohých sousedů.