Pšt, to je tajemství!
Alenka je naštvaná, protože před ní Carole a Bastien něco tají. V Říši divů zjistí, že i Lewis má tajemství. Alenka si myslí, že před sebou kamarádi nemají mít žádná tajemství a pokouší se z Budky tajemství vytáhnout Lewisova motýla.