A akce!
Alenka navrhne, aby s Lewisem natočili film pro dvojčata k narozeninám: Lewis bude hrát hrdinu Super Lewise! Ale hned jak se o projektu dozví královna, začne se chovat jako naprostá sebestředná filmová primadona!