Říše divů vzhůru nohama
Říši divů ovládla panika! Královna přikázala zajmout Inversa. Naneštěstí udělaly karty chybu a zajaly Reversa, Inversova syna. Alenka a Lewis musí Reversa odvést zpět za jeho tatínkem.