Kings Point
Dokument o pěti důchodcích v komunitním bydlení pro seniory na Floridě. Muži a ženy se musí potýkat s láskou, ztrátou a potřebou důvěrného spojení.
Dokument o pěti důchodcích žijících v komunitním bydlení pro seniory na Floridě. Tito muži a ženy, kteří sem před desítkami let přišli i s drahými polovičkami, se teď musí potýkat s láskou, ztrátou a potřebou důvěrného spojení s ostatními.