Vysílá rádio Air America
V roce 2004 se skupina investorů rozhodla vytvořit liberální rozhlasovou síť. Výsledkem je Air America.
V roce 2004 se skupina investorů - znepokojených tím, že Ameriku zaplavil konzervativní rozhlas mluveného slova - rozhodla vytvořit liberální rozhlasovou síť. Výsledkem je Air America a tento film mapuje bouřlivý první rok její existence.