Dokonalost za každou cenu
V tomto filmu natočeném podle skutečné události ztvárnila Crystal Bernard maratonskou běžkyni Ellen Hart Penu, jež byla manželkou ministra dopravy ve vládě prezidenta Clintona. Tato výjimečná dáma málem zemřela na následky bulimie.