Bez varování: Skutečný příběh Jamese Bradyho
Beau Bridges ztvárňuje Jamese S. Bradyho, Reaganova tiskového tajemníka, který byl při atentátu na prezidenta v roce 1981 těžce postřelen. Drama HBO vypráví o dalších osudech muže, který ani na invalidním vozíku neztratil odvahu dál žít.