96 hodin: Odplata
Bryan Mills, bývalý agent CIA, který se ve filmu 96 hodin nezastavil před ničím, jen aby zachránil svou dceru, je zpět!
Bryan Mills, bývalý agent CIA, který se ve filmu 96 hodin nezastavil před ničím, jen aby zachránil svou dceru, je zpět! Když se jeho rodina stane terčem šéfa zločinu v Istanbulu, musí Bryan bojovat s armádou zabijáků, aby ji zachránil.