Rocks and Crocs
A dog has a suspected broken leg, but Dr. Jeff quickly diagnoses a far more serious condition requiring urgent surgery. Vet tech Tasha is forced to overcome her childhood fear of birds, while a cat's appetite gets it into trouble.