Surviving Joe Exotic
Infamous zoo operator Joe Exotic gave one of his last interviews to Animal Planet before his arrest.
Infamous zoo operator Joe Exotic gave one of his last interviews to Animal Planet before his arrest. In this ultimately heartwarming story of the rescue of four big cats from his zoo, we hear from ex-employees, rescue organizations and Joe Exotic himself.