Feline Face Lift
Rookie vet Dr. Amy's surgical skills are pushed to the limit when fat cat Chubbs is rushed into the clinic with a serious facial injury. Meanwhile, Dr. Jeff helps a Labrador whose rear-end has been peppered with buckshot.