Κύκλος 1, Επεισόδιο 9 - Research Problems, Burial Problems, Punitive Problems
Ο κωμικός και συγγραφέας Γουάιατ Σένακ παρουσιάζει μια κωμική σειρά που παρουσιάζει τα πιο έντονα προβλήματα της χώρας.