Κύκλος 1, Επεισόδιο 7 - Student Problems, Sidewalk Problems, Misconduct Problems
Ο κωμικός και συγγραφέας Γουάιατ Σένακ παρουσιάζει μια κωμική σειρά που παρουσιάζει τα πιο έντονα προβλήματα της χώρας.