Κύκλος 1, Επεισόδιο 5 - Bank Problems, Mosquito Problems, Mental Health Problems
Ο κωμικός και συγγραφέας Γουάιατ Σένακ παρουσιάζει μια κωμική σειρά που παρουσιάζει τα πιο έντονα προβλήματα της χώρας.