What Is and What Should Never Be
Η ένταση ανάμεσα σε Lakers και Celtics κορυφώνεται, καθώς Ίρβιν και Λάρι παλεύουν μέχρι τέλους για το πρωτάθλημα ΝΒΑ του 1984.