BEAT L.A.
Οι Λέικερς αντιμετωπίζουν μια σειρά από ταπεινωτικές ήττες. Ο Νορμ λαμβάνει καταστροφικά νέα και ο Έρβιν κάνει ό,τι μπορεί για να κερδίσει οριστικά την Κούκι.