One Ring Don’t Make a Dynasty
Καθώς ξεκινά η σεζόν, ο Τζέρι Μπας ενισχύει το all-star ρόστερ του. Αργότερα, ένας τραυματισμός απειλεί την ευκαιρία της ομάδας να υπερασπιστεί τον τίτλο.