California Dreaming
Η πιθανή επιστροφή του ΜακΚίνεϊ απειλεί το επιτυχημένο status quo των Πολ και Πατ, ενώ ο Έρβιν και ο Μπας αντιμετωπίζουν συγκλονιστικές αλήθειες.