Promised Land
Οι Λέικερς αντιμετωπίζουν τη μεγαλύτερη πρόκληση. Μπας, Καρίμ και Χέιγουντ παλεύουν με τους δαίμονές τους. Ο Έρβιν κάνει μαγικά κόντρα στον Dr. J.