Invisible Man
Καθώς οι Λέικερς ξεκινούν, ο Δρ Μπους κάνει επικίνδυνη κίνηση με τον προπονητή Γουέστχεντ και η κόντρα του Έρβιν με τον Λάρι Μπερντ δοκιμάζεται.