Alfa Romeo GTV
Ο Μάικ κι ο Έλβις ετοιμάζουν ένα Alfa Romeo GTV για ένα ταξίδι στην Ιταλία, όπου ο Μάικ θέλει να κάνει έναν αγώνα GTV Cup για ερασιτέχνες οδηγούς.