Triumph Dolomite Sprint
Είναι η 50ή επέτειος ενός ξεχασμένου ήρωα των βρετανικών αυτοκινήτων, του Triumph Dolomite Sprint. Ο Μάικ κι ο Έλβις πρέπει να βρουν ένα.