1987 Renault 5 GT Turbo
Ο Μάικ αγοράζει ένα Renault 5 GT Turbo, το απόλυτο αμάξι της δεκαετίας του '80, από τη Σάρλοτ, μια οδηγό αγώνων που έχει συνεργείο λίγο πιο πάνω.