Τα Καλύτερα των Τετράτροχων Ευκαιριών
Ο Μάικ κι ο Αντ αποκαλύπτουν κάποιες αστείες σκηνές από τα γυρίσματα και τα παρασκήνια και κάποιες σκέψεις τους για τη σεζόν αυτή.