Chevy LUV του 1980
Ο Εντ λέει στον Μάικ να βρει ένα κλασικό αμερικανικό ημιφορτηγό κι αυτός πάει στην Κομητεία Σονόμα, όπου γνωρίζει μια χίπστερ με ένα Chevy LUV.