Alfa Romeo Alfasud
Ο Μάικ παίρνει ένα ρίσκο με ένα Alfa Romeo Alfasud και ο Εντ πρέπει να κάνει τα μαγικά του για να το σώσει και να μην πάει για παλιοσίδερα.