Not How We Do Business
Ο Αχσάμ και ο Γιούνγκ Τζουν συναντούν έναν περίεργο νεοσύλλεκτο. Ο Τσάο και η Μάι Λινγκ έχουν και οι δύο συνάντηση με τον Ζινγκ.