The Chinese Connection
Ο Αχσάμ και ο Γιούνγκ Τζουν επιδιώκουν μια μυστική συμφωνία. Η Πένυ ψάχνει για προστασία. Η Μάι Λινγκ στέλνει ένα μήνυμα.