Duster
Το 1972 η πρώτη μαύρη πράκτορας του FBI (Ρέιτσελ Χίλσον) στρατολογεί έναν οδηγό (Τζος Χολογουέι) για να διαλύσει μια εγκληματική οργάνωση.