The Blood and the Sh*t
Τσάιναταουν. Στον αδίστακτο κόσμο του Σαν Φρανσίσκο κατά τα τέλη του 1800, οικογένειες έρχονται αντιμέτωπες μεταξύ τους, εναντίον της αστυνομίας και ενάντια σε μια ρατσιστική λευκή εργατική τάξη.