There's No China in the Bible
Ο Γουνγκ Τζουν και η Χοπ Γουέι στέλνουν ένα μήνυμα στον Λονγκ Ζι. Ο Αχσάμ πληρώνει ένα υψηλό τίμημα για να φανεί ως ήρωας.