A Woman First
Το βιβλίο της Σελίνα επιτέλους ετοιμάζεται. Ο Τζόνα έχει μια μεγάλη συνάντηση. Ο Νταν, ο Μπεν και ο Κεντ πάνε για ένα ποτό.