Georgia
Η Σελίνα βοηθά στην παρακολούθηση των πρώτων δημοκρατικών εκλογών μιας ευρασιατικής χώρας. Ο Μάικ και ο Γκάρι καλύπτουν ένα μεγάλο ατύχημα. Ο Νταν βοηθάει την Έιμι.