Inauguration
Η Σελίνα και το προσωπικό της ετοιμάζουν την ημέρα των εγκαινίων. Ο Μάικ υποφέρει από υπερκόπωση. Η Κάθριν κάνει ριζικές αλλαγές στην εμφάνισή της.