Ο εφιάλτης της μαμάς
Η Λέξους νομίζει ότι γεννάει, η μαμά της Λίλι απογοητεύεται με τον Τζέιμς και οικογενειακές εντάσεις αναστατώνουν τη Μακέιλα.