Οικογενειακή υπόθεση
Η Λέξους μπορεί να είναι έγκυος. Η Μακέιλα ψάχνει φόρεμα για τον σχολικό χορό και η οικογένεια της Λίλι γνωρίζει τον Τζέιμς.