Three Girls and a Guy Named Bud
Ο Τζέικ μαθαίνει ότι ο Άλαν βγαίνει με τη μαμά του φίλου του και πηγαίνει να μείνει με την Τζούντιθ. Ο Τσάρλι θέλει να κόψει το ποτό.