Bouncy, bouncy, bouncy, Lyndsey
Ο Γουόλντεν ανακαλύπτει πόσο δύσκολο είναι να συνδεθεί ο θετός γιος του γυναίκες. Ο Χερμπ ρωτάει τον Άλαν αν μπορεί να βγει ραντεβού με τη Λίντσεϊ.